REKLAMA

„Gazeta Wyborcza” pochwaliła się wywiadem z premierem Morawieckim. Problem w tym, że… nigdy go nie przeprowadziła

„Gazeta Wyborcza” pochwaliła się wywiadem z premierem Morawieckim. Problem w tym, że… nigdy go nie przeprowadziła

REKLAMA

Na pierwszej stronie „Gazety Wyborczej” pojawiła się reklama wywiadu z premierem Mateuszem Morawieckim. Szybko jednak okazało się, że szef rządu nigdy takiego wywiadu nie udzielił redakcji z Czerskiej. Manipulację szybko odkryto w mediach społecznościowych.

Po raz pierwszy w „Wyborczej” rozmowa z szefem rządu PiS – chwali się „Gazeta Wyborcza” na pierwszej stronie, tuż obok zdjęcia ukazującego wizerunek premiera Mateusza Morawieckiego. Szybko jednak okazało się, że taka rozmowa nigdy nie miała miejsca, a wywiad jaki ukazał się w „GW” był… przedrukiem z niemieckiego „Die Welt”.

To jednak nie przeszkodziło dziennikarzom „Wyborczej” chwalić się tym w mediach społecznościowych. Tam manipulacja oczywiście błyskawicznie wyszła na jaw.

REKLAMA

Do sprawy odniosła się nawet Beata Mazurek, rzecznik prasowa Prawa i Sprawiedliwości. Premier Morawiecki udzielił wywiadu Die Welt,a G.Wyborcza przedrukowuje „jak wlasny” z zaznaczeniem jakby to im go udzielil…. Manipulacja 110 procent. – napisała na Twitterze Mazurek.

tvp.info
REKLAMA

Komentarze