Wirtualna Polska musi przeprosić o. Tadeusza Rydzyka. Jest decyzja sądu

Dodano   0  
  Loading

/ fot. youtube.com / screen

Spółka Wirtualna Polska Media S.A. musi przeprosić o. Tadeusza Rydzyka, za nieprawdziwe informacje na jego temat. Chodzi o nieprawdziwe informacje portalu Money.pl na temat posiadanych rzekomo przez redemptorystę dziesiątków milionów złotych.

Przyjdź na Marsz Powstania Warszawskiego. Oddaj hołd bohaterom! 1 sierpnia godz. 17:00 Rondo Dmowskiego

Jak pisze „Nasz Dziennik”, spółka na WP.pl oraz Money.pl ma zamieścić sprostowanie, w którym ma się znaleźć stwierdzenie, że artykuł z Money.pl z ubiegłego roku zawierał „nieprawdziwe informacje na temat majątku osobistego o. Tadeusza Rydzyka, osiąganych przez niego przychodów i zysków, przypisując mu posiadanie majątku o wartości ponad 55 mln zł, którego nie posiada, oraz że o. Tadeusz Rydzyk jest lub mógł być na liście 100 najbogatszych Polaków” – brzmi wyrok sądu.

Jak pisze „Nasz Dziennik”, tekst przeprosin ma się ukazywać w ramce przez trzy dni kalendarzowe. Spółka ma także usunąć artykuł zawierający nieprawdziwe informacje zatytułowany „Rekordowe zyski Rydzyka. Zakonnik w setce najbogatszych Polaków” wraz z komentarzami – czytamy w gazecie.

Materiał portalu Money.pl opisywał o. Rydzyka jako jednego z rzekomo stu najbogatszych Polaków. Dyrektor Radia Maryja miał zgromadzić majątek w wysokości 55 milionów złotych. Problem w tym, że o. Tadeusz Rydzyk, jako zakonnik nie może mieć własnego majątku. Wszelkie gromadzone dobra są własnością nie zakonnika, ale fundacji i organizacji, prowadzących działalność charytatywną, edukacyjną, społeczną.

DORZECZY

Dodano w Brak kategorii

POLECAMY